.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر لاریجانی درباره مشاجرات سیاسی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف مشاجرات سیاسی نیستم اما باید در قالب عقلانی باشد.

مهر: علی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در جمع زائرین حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) تأکید کرد: همگان باید بدانند که مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر مباحث اقتصادی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که در حال تغییر از یک وضعیت به وضع جدید هستیم که بسیار نیز سخت است و باید برای آبادانی کشور و حتی استان فارس به فکر توسعه سرمایه‌گذاری باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکرات زمینه مناسبی را برای توسعه فضای اقتصادی و سرمایه‌گذاری فراهم کرده که در این راستا زمینه فروش نفت به نحو مناسب نیز باید فراهم شود و امیدواریم میزان درامد دولت به حدی برسد که بیشتر به آبادانی کشور توجه شود.

لاریجانی افزود: باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شود و تلاش دولت و مجلس نیز بر این است که تحت رهبری مقام معظم رهبری از فرصت‌های به‌دست‌آمده به بهترین شکل استفاده شود.

وحدت به معنی سرپوش گذاشتن بر اختلافات نیست

وی بابیان اینکه همگان باید یکدل و متحد برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند، گفت: وحدت به معنی سرپوش گذاشتن بر اختلافات نیست زیرا در هر کشور بین افراد مختلف سیاسی و قوا ممکن است وجود داشته باشد اما نیاز داریم که اختلافات را به سمت توسعه و آبادانی کشور سوق دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حزب الهی‌ها نیز باید بدانند که اگر اقتصاد پویا نداشته باشیم نمی‌توانیم آرمانه‌ای انقلاب را منتشر کنیم و اینکه اقتصاد سالم زائیده اقتصاد پویا است و در حال حاضر که اقتصاد کشور در رکود قرار دارد به معنی نداشتن اقتصاد سالم است.

لاریجانی تأکید کرد: آنچه در اهداف انقلاب، وصیت امام(ره) و اندیشه رهبری وجود دارد با اقتصاد سالم محقق می‌شود.

وی یادآور شد: مخالف مشاجرات سیاسی نیستم اما مشاجرات باید در گفتگوی عقلانی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.